+48 22 110 46 75 dok@recaro-service.pl

Serwis gwarancyjny

Oddając produkt do naszego serwisu macie Państwo pewność, że zostanie naprawiony solidnie i na czas.

Prosimy Państwa o zapoznanie się z poszczególnymi etapami procesu oraz prawidłowego przygotowania zgłoszenia serwisowego celem uniknięcia opóźnień związanych z realizacją Państwa zlecenia.

KROK 1

Prosimy wypełnić zlecenie naprawy – zgłoszenia serwisowego za pomocą formularza znajdującego się na naszej stronie (prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z danymi znajdującymi się w formularzu elektronicznym celem prawidłowego przygotowania korespondencji e-mail niezbędnej dla uniknięcia ewentualnych opóźnień w realizacji Państwa zlecenia).

KROK 2

W e-mailu zwrotnym otrzymają Państwo informacje o przyjęciu zgłoszenia serwisowego przez nasz dział techniczny oraz w przypadku dodatkowych pytań, pracownicy serwisu skontaktują się z Państwem e-mail bądź telefonicznie.

KROK 3

Kolejny e-mail będzie zawierał szczegółowe informacje dotyczące procedury przesłania towaru do naszego serwisu.

KROK 4

Na wskazany przez Państwa e-mail będą przesyłane informacje dotyczące etapu realizacji zlecenia serwisowego aż do momentu końcowego procesu – wysłania naprawionego towaru na adres wskazany przez Państwa.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kierowanie korespondencji drogą elektroniczną na adres: dok@recaro-service.pl

UWAGA: wszelkie zgłoszenia telefoniczne nie będą realizowane i rozpatrywane. Prosimy pamiętać, że kontakt telefoniczny z naszym serwisem ma charakter jedynie informacyjny w  przypadku pytań dotyczących serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Ze względu na rodzaj napraw i usług świadczonych przez nasz serwis mogą zostać Państwo poproszeni o przesłanie dokumentacji fotograficznej (zdjęć) drogą e-mail celem dokonania pierwszej diagnostyki zgłoszenia przez pracowników działu technicznego.